|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Grin i vei Bente! Mye bedre at du griner over oss en over et mannebein! Jeg liker Appelsinspiken pragmatiske holdning til arten: den er bare goood! Sånn skal det være! Prutti sier at det alltid ordner seg hun. Der er jeg enig, men med en litt annen vri: det ordner seg alltid for snille jenter. Vi andre får det som vi vil.
Men litt alvorligere saker igjen Bente. Du må virkelig ha trynet ordentlig noen ganger, eller vært veldig uheldig med mannfolk. Klart du er verdt noe! Den eller de som har lurt deg til å tro noe annet skulle jeg gjerne hatt en alvorsprat med. Dessverre er det også en damegreie å tenke sånn. Undres meg over hvordan vi er oppdratt, siden vi mener vi ikke er verdt noe? Er menn likedan? Fortrenger de følelsen? Nei damer! Vi tar oss selv tilbake vi, og gir oss ikke til hvem som helst. Godkjenningsnemnda har talt. Og du...du fikser dette. Når cubaneren kommer tilbake, og du er ferdig med det, så kommer du til å se tilbake på det; du er lettet over å være ferdig, og det er lettere å distansere seg til ham.
Og da er jeg ferdig med ettermiddagens innlegg. I mens har jeg spist en omelett til middag (med ost, tomat, spekepølse, blomkål, brokkli) med en durablig klatt smør oppå. Jeg var så sulten at jeg slukte maten . Før middagen tok jeg en ss cocosa. Udosen tar jeg i kveld. Det blir spennende å se når jeg får opp tempen igjen!
Vet du Dollsine, min egen psykoanalyse på meg selv er denne: Jeg fikk med meg en følelse av lav egenverdi fra barndommen som delvis gjør at jeg velger feil type menn, delvis gjør at jeg alltid behandler dem som om de har større verdi enn meg, noe som igjen gjør at de begynner å behandle meg som om jeg er mindre viktig enn de er, til slutt går det på trynet og det blir nok en bekreftelse på den harde leksa jeg fikk i barndommen - og så har vi sirkelen i gang..... Jeg tror jeg både må lære meg å i større grad sette meg selv i sentrum, samt må jeg kanskje få noen andre til å velge mann for meg Selvinnsikten tror jeg ikke det er så mye i veien med, men det er et stort sprik mellom det hodet vet og det hjertet føler....
Jeg var så sliten at jeg gikk tidlig hjem fra jobb i dag, og så kom datteren min bort. Så nå har jeg hatt en koselig middag sammen med datteren min. Vi spiste lavkarbo lasange og i tilleg har vi sittet og skarvlet lenge. Det gjorde utrolig godt og fikk definitivt fokus over på litt andre ting.
Håper fettet fikk varmen litt opp i deg igjen Dollsine, sliter du med abstinenser, eller går det rimelig bra?
|