Tråd: Kink i ryggen
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 18:46   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kink i ryggen

Lang erfaring har lært meg noen triks:

Kink er ikke farlig - men ekstremt smertefullt. Jo raskere du kommer deg OPP og i bevegelse - gange til du blir varm helst, flere ganger om dagen, kanskje du trenger betennelsesdempende fra legen - jo raskere vil du bli frisk. Evt kan du spise maksdosen med ibux (står på pakken), siden ibux også er betennelsesdempende.

Faktisk bør man i slike situasjoner (som er ekstremt smertefulle - I know...) prøve og strekke ut kinken med en gang... men oftest holder man seg i ro fordi det gjør så vondt og røre på seg...

Så bit tenna sammen, og opp og gå! Vekselvis enten varmeomslag eller faktisk kjølende omslag kan også gi effekt.

Jeg antar at du vet at dette "bare" er en kink og ingenting annet

Føler veldig med deg - HOLD UT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat