Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-05, 10:56   #9
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Kommer i Mat & Helse

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Vad tyckte nordmennen? Var det någon som höll med om budskapet?

Jeg leste noen avsnitt der du beskriver hvordan kroppen vår ikke er en forbrenningsovn, og at kjøtt og fett gjerne kan ha mye kalorier når man setter fyr på dem.... Utrolig morsomt skrevet synes jeg! Også leste jeg om hvordan søppelmat (skräpmat) i mindre porsjoner er bedre enn store porsjoner... (jmf kalorimodellen).

Joda, de nikket anerkjennende, og flere kom fram etterpå for å skrive av tittel og ISBN-nummer på boka. Tror de fleste som setter seg inn i dette synes det hele er ganske så logisk. Å spise det vi er skapt til å spise - hvem kan egentlig nekte på det? Foruten dietister og leger da, som egentlig burde ha de beste forutsetninger for å forstå dette først....