Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 16:06   #24
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg blir jo ruinert!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Godt du får hjelp!
Men tro meg, av og til hadde det vært enklere å gjøre den jobben alene! Vi var nemlig langt fra enige om hvordan dette skulle gjøres, hvor strenge vi skulle være osv. Klarte heldigvis å holde de fleste diskusjonene unna sønnens ører og selv om han ikke er mest avansert i matveien i dag heller, kan han i hvert fall gå bort til middag uten å ha med matpakke!

Lykke til!

Vi sliter her hjemme med maten... Jeg er jo FOR lavkarbo, sambo er også for lavkarbo, så lenge det er bare jeg som spiser det.

Dvs at han putrer når jeg steker omelett til ungene istedet for at de får brødskive til frokost..."Man trenger da ikke flere varme måltider hver dag!"

Eller når jeg lar dem fråtse i grillmaten.. "Spis brød og ris til maten så dere ikke spiser så masse kjøtt!"

Han HAR jo sett at lavkarbo funker på meg og ber meg innstendig om å holde fast på det, men han er ikke like villig når det gjelder ungene mine...

Det er tydeligvis greitt med lavkarbo så lenge det kurerer, men lavkarbo til forebygging er han ikke helt enig i.