Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 14:10   #43
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: En kalori er en kalori!

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Om man skal bruke forskning som grunnlag tror jeg endel av de som feiler med lavkarbo burde økt proteininntaket sitt, noen proteiner brytes ned til ketoner og ikke til glukose, noe som kan støtte opp om en eksisterende ketose. Litt mer kjøtt, fisk, egg, ost etc er kanskje det som skal til for endel?

Ja, hvem vet? Skaldemann sier det motsatte, men om man tenker kalorier også, så vil jeg si at Skaldemann har rett i at noen spiser for mye proteiner i tillegg til en stor andel fett og at dtte hindrer vektnedgang, men hvis man øker proteinandelen som du foreslår bør man også minke fettinntaket en smule. Ikke for mye selvsagt, da har man jo ikke energi fra noe sted. Det funka på mg ihvertfall, for jeg fikk aldri i meg nok fett på ketolyse.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat