Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 08:50   #3375
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen!

Først en kjempeklem til deg Bente! Kan virkelig det er vanskelig å måtte instruere med han... Håper du får en fin dag!

Jeg er trøøøøtt! Eldstegutten våknet full i feber i natt og har styrt på store deler av natta stakkar...nå hviler han og jeg håper mini snart vil sove også, så mor kan få seg en dupp I mellomtiden kjører jeg på med fløtekaffe...
På den lyse siden så får jeg min kjære hjem i dag! Det er alltid godt

Tusen takk for klemmen, her får du en tilbake Jeg kjenner meg bedre i dag, og håper det nå blir lenge til neste gang jeg må igjennom det der... Sist uke var jeg mentalt forberedt på det, men denne gangen fikk jeg beskjed 2 minutter før om at vi måtte gjøre endringer, så jeg hadde ikke fått satt beskyttelsesmekanismene mine i beredskap, og det følte jeg virkelig på, han påvirker meg fremdeles altfor sterkt...
Håper gutten din kommer seg raskt til igjen, det er ikke kjekt når ungene er syke, det er slitsomt med nattevåk selvfølgelig, men i tillegg føler en seg så hjelpesløs, en vil jo så gjerne hjelpe de små, og det er så lite en kan gjøre
Men det blir kos å få mannen hjem i dag da - og da får du jo også litt hjelp med de små, tenker jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat