Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-11, 21:59   #2077
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

Ja da har jeg vært i fase 2 siden mandag forrige uke ca, og vekten har stått så og si stille...litt frustrerende, noen som har hatt det på samme måte, og når løsnet det for dere?

dette kjenner jeg godt til, hadde veeeeeeldig liten vektnedgang i fase 2.
Måtte være veldig nøye med porsjonsstørrelsene for at det skulle skje noe som helst, så kanskje du også må ta en titt på porsjonene evt. om det har sneket seg inn noe som ikke hører hjemme i fase 2?
Ingen beskyldinger altså, snakker bare av erfaring

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat