|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ha ha ha rosiner i BH'n! Den var god Så artig at du har prøvd kjole Maria. Gleder meg til å høre mer om kjoler og ting og tang etterhvert utover vinteren. Og jeg sier også som Bente, at det er bedre med rosiner enn valker! Og takk for klemmen!
Inviterer du oss på kake Prutti? Der nede? Akkurat nå fryser jeg, så jeg skulle gjerne vært der og ikke her.... For øvrig er det på tide du kommer deg hjem og holder meg i ørene!
Bente, som du danser! Hver eneste dag eller?
Jeg tror som du Sanna; en dag løsner det for alle. Dessverre sitter det en liten rød en på skuldra og spør om "hvor lenge må du vente da liksom" Prøver å skuffle ham unna men han klorer seg fast og gnager det budskapet sitt.
Noen som har hørt eller sett noe til Appelsinpiken vår? Håper ikke hun har det altfor tøft altså Og Nysgjerrig Nok? Du er fortsatt nysgjerrig ja?? Jeg tenker fortsatt på tur til Køben med gubben før jul; men hva gjør man i den byen? Tivoli, shopping? Må vel plassere mannen på Clas Ohlson da; dvs "gubbdagis"
I dag har jeg vært sulten; spist all maten min på jobb, også den ekstra som var med i tilfelle. Og det er jo et godt tegn! Endelig sitter gifteringen litt løsere på, og endelig kjennes magen mindre sprengt ut. Og så var vekta 600g mindre i dag enn i går. Dette er også en måte å oppleve vektnedgang på vet dere!
Jeg er av type "fort-og-gæli" av meg, og tidligere når jeg har trappet ned til LK, så har jeg gjort det over natta. Nå spiser jeg proteinbrød, kaviar under osten, og ser at jeg tar det litt mer med ro. Når bør/skal jeg begynne å øke på fettet tror dere? Foreløpig spiser jeg proteinbrød med smør, egg, ost, litt kaviar til frokost og lunsj. Middag: ett oppsop av grønnsaker, kjøttdeig, fløte og ost. Kvelds har jeg ikke spist, men ser ikke bort fra at det må til noe i kveld. Har knekkebrød eller ostekjeks på luringa. Jeg droppet diett.no lell, men tror jeg holder meg på ca 5 - 25 - 70 i fordeling. Jeg skal begynne med Udos/cocosa også, men når er det lurt å starte? Når kroppen kjennes i balanse igjen? Når jeg er der jeg var for et par uker siden? Helt sikkert når jeg kjenner sulten gnage Det slo meg at jeg kanskje ikke skulle fylle på med fett i disse dagene da jeg trapper ned kh. Er det lurt?
Sist redigert av Dollsine : 06-09-11 kl 19:00.
|