Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-04, 21:27   #490
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja, det er så godt med bær....
Men jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å få til å fryse ned det dere plukker...
Her går det unna med en gang.... Det er jo så godt! I år har jeg virkelig boltret meg med ripsbær, solbær, båbær, jordbær.... Det er så masse nydelige bær jo!

En ting jeg har oppdaget etter jeg la om kostholdet: Hva skal en egentlig med sukker på bær som smaker så nydelig i seg selv? etter å ikke ha spist noe søtt på en stund, så trenger jeg ikke noe på dem... men har jeg en dag der jeg spiser noe søtt, så tar det noen dager før det smaker like godt igjen...

Jeg rørte jordbær hin dagen, og hadde på stevia... Det angret jeg fakrtisk på; for det var Myyyyyye bedre uten! Så neste porsjon ble uten... (det holder jo ikke med en porsjon...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt