Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 21:38   #3348
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsinemor: Bare noen få dager så føler du deg nok mye bedre vennen Da dempes søtsuget, vannet begynner å slippe, magen fungerer bedre, du føler deg mindre stinn. Hold ut søte du - alt vil føles såååå mye bedre når du bare har fått unnagjort den nedtrappingen og er i ketose!
Hihihi, jeg elsker å være i ketose har begynt å lure på hvordan livet mitt skal arte seg uten ketosen som daglig følesvenn jeg

Har akkurat spist i meg en stor biff med bearnaise saus, jeg jukset og brukte essens til sausen, da er den laget på 2 minutter. Så nå er jeg god og mett, og tror nok det holder til natta for meg også. Deilig middag igrunnen -og så raskt, det bør jeg kanskje lage litt oftere. Har alltid tenkt at bearnaise saus er for tungvindt, for jeg har alltid laget det fra grunnen av tidligere, men litt juksing med essens får være lov av og til, det er jo ikke karber i den....... og da kan man jo ha det til hverdagsmat også

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat