Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 21:17   #3347
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Åhh...takk Bente. Du er nå bare så god også Så heldig du er som stadig har nye klær! Misunnelig ja....

Jeg har vært ute og gått meg en kjapp liten tur; bare 5 km men godt lell. Det var tungt å gå sånn rett etter middagen; den lå tungt i magen og var bare i veien og ikke til noen glede. Regner ikke med å bli sulten på denne siden av natta i dag nei Gleder meg til kroppen er i balanse igjen; dette er slitsomt

Jeg så forresten bilder av meg selv i dag, tatt for et par uker siden. Deprimerende.... Jeg som trodde jeg hadde blitt tynnere i ansiktet. Vel har jeg jo blitt det, men jeg trodde ikke jeg var så rund i kinnene fortsatt liksom Og den bilringen over magen som jeg trodde var blitt så liten Ikke det nei. Og nå er det enda verre siden jeg er så stinn.

Jeg har ryddet fristelser i dag. Sønnen min kom hjem med sjokolade; han er selvfølgelig lang og tynn som faren og kan spise sånn. Og til vanlig gjør det meg ikke noe at de ligger fremme. Men nå... Sjokoladene ble kastet i søpla, og samme vei gikk også en kake jeg bakte i helga. Da støsuget kom over meg tok jeg litt fløte med et par dråper stevia i; godt nok det.

Nå skal jeg snart lage matpakka til i morgen; proteinbrød igjen da og. Greide ikke å spise opp alt jeg hadde med i dag, så noe blir med til morgendagen. Vi snakkes etterhvert? God kveld og natt så lenge!

Svar med sitat