Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-11, 18:13   #18
Kristin81
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Totalavholds fra sukker og sjokolade?

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Prøv med friske bær, smaker enda bedre! Singelfrosset bringebær, litt hakka nøtter og et dryss med kanel.

Nam! Det hørtes godt ut! Jammen er det ikke mye godt man kan kose seg med på lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av Siria, her.

Jeg spiser litt godteri innimellom, i bursdager og slikt. For meg går det helt fint, og jeg går ikke opp i vekt av det. Det finnes ingen fasit, du må selv finne ut hva som passer best for deg.

Synes dere er flinke, som klarer å spise godteri kun innumellom! Det er godt gjort. Når du da spiser godteri, er det lavkarbo-versjoner da eller vanlige, sjokoladekaker etc.?

Opprinnelig lagt inn av Lissi80, her.

Jeg unner meg litt i spesielle anledninger, som i går da jeg var i bryllup.. Spiste tre tynne kakestykker av tre forskjellige kaker, og gikk bananas i sjokoladeskåla

Men for meg er det ikke problem når hverdagen er tilbake, så selvom jeg spiste (kanskje) litt for mye søtt igår -så er jeg tilbake til LCHF kost idag

Så bra, dere er virkelig flinke. Så dere kan altså skeie ut en sjelden gang iblant med melkesjokolade etc., uten at det går utover lavkarbo-opplegget deres?

Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat