Ah...deilig - gjengen er på plass og hverdagen begynner å forme seg. Litt deilig å se at vi er flere enn meg og meg som har skeiet ut Synes du er tøff Maria som holder ut en så lang dag med aktive unger. Jeg husker godt at det var slik for meg da mine var små, og at det var en helt naturlig del av hverdagen. Men i dag....skrekk og gru.... Jeg hadde aldri greid det nå.... Om det er noen trøst, så kommer det en dag da du må slepe dem ut av senga og true med det meste. Jeg vet ikke om det er noe bedre nei Så nyt sofaen; glem lekene; de kan du snu ryggen til. De stikker nok ikke av heller... Bente; du rakk å stikke på kjøkkenet før jeg så at du ønsket at det kom en engel dalende for å bake for deg. Jeg var på vei skjønner du.... Prutti; GRATULERER MED DAGEN!! her sendes pakke til deg! Om det er noen trøst så ser jeg også ut som jeg er et godt stykke på vei. Dog er jeg i den alderen at folk ikke tør å spørre; enten fordi de tror jeg er for gammel til å ha sex, eller fordi de mener jeg er for gammel til å bli mor. Jeg vet ikke hva som er verst.... Og torsdag er en fin dag å ta seg igjen. Som alle andre dager Jeg ser nå et par fordeler med å hatt den siste uka. For det første så smakte ikke pizzaen særlig godt. For det andre, så kjente jeg at det var slitsomt å få energien fra kh. Og et par ting til. Sist - men ikke minst - så kommer vekta til å gå ned betraktelig den neste uka eller to og dere vet jo hvordan det er her i gården.... Jeg ønsker deg lykke til Appelsinpiken med dagen din i morgen. Håper det er noe uskyldig noe, og at du får ordentlig svar!