Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 19:17   #3331
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Du er ikke alene vennen, jeg sitter her og sløver i sofan etter å ha jobbet litt med salsating som må ordnes Har ikke greid å rote meg ut på kjøkkenet for å sette i gang baking enda. Kanskje snart..... Har veldig lyst på muffins, men synes godt en engel kunne komme dalende og bake for meg

Du har helt rett - spist er spist - i morgen er en ny dag! Og vet du, jeg har også kommet til at det melet ikke frister noe særlig lenger. Føler jeg etterhvert har funnet så mange andre måter å lage mat på. Skal jeg kunne leve med dette tenker jeg at jeg alltid må tenke alternativer, ikke fokusere på det jeg må gi slipp på, men tenke hva jeg kan gjøre isteden. Den kaka til Pruttis feks skal jeg definitivt bake flere ganger, for det smakte veldig godt, og da har jeg en kake jeg kan spise med god samvittighet. I går da jeg så på de andre spise dessert og kake, tenkte jeg: Jeg baker meg muffins i morgen. Så nå skal jeg jammen gå og gjøre det også og så får jeg litt kveldskos

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat