Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 17:38   #3326
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, det skal jeg jammen gjøre, Dollsine, det kommer helt sikkert dager da en har behov for slike gode ord

Kos deg skikkelig med den pizzaen i kveld, slik at du kan si til deg selv at det er verdt de eventuelle smertene senere
Sender en stor tilbake til deg også!

Jeg har akkurat prøvd ut den pastaen jeg kjøpte på lavkarbohuset, lagde meg pasta carbonara. Det smakte fakisk veldig godt, bedre enn vanlig pasta, for en slapp den melete smaken! Men posjonsstørrelsen de anbefalte var ikke så veldig stor, og mer kan en vel ikke ha på ketolyse heller (50g, som gir 4,5g kh), så neste gang vil jeg lage med enda litt mer bacon og enda mer ost, for kjenner at jeg ikke ble 100% middagsmett Jeg får prøve å finne på noe godt å lage til kvelds da, får jeg ånden over meg baker jeg noen muffins, hvis ikke får det bli lapper. Jeg var jo så flink i går og gikk rett forbi alle de søte fristelsene på den middags buffeen, så da syns jeg at jeg har fortjent litt lavkarbo-søtt i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat