Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 12:16   #8
Hamster59
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Gi meg styrke!

Dette med hunger etter søtt og potetgull var noe av det jeg frykta mest i begynnelsen. Jeg hadde derfor en pose potetgull som jeg fikk "lov" å spise litt (ca 3-4 flak) og en pose M som jeg kunne ta 1-2 av når fristelsen ble for stor. Etter ca 1,5 mnd måtte jeg kaste restene, hadde ikke spist halve posene engang.

Jeg har vært nøye med å få i meg fett, for da holdes søthungeren i sjakk, etter min erfaring. I går var vi på besøk, fikk servert påsmurte rundstk med egg, kjøttpålegg, boller med rørte molter og eplekake. For å si det kort, det ble nok karber på meg, og jeg var så fysen da jeg kom heim at jeg hev innpå et par små stykker pizza. Drakk et glass rødvin også. Og jeg var så svimmel at omtrent alt dansa rundt. Godt å være heime idag, har spist en god porsjon tyrkisk yoghurt med nøtter og bær.

Hva med å kjøpe litt mørk sjokolade, helst 86%, i begynnelsen orker du neppe så mye om gangen, en pose baconcrisp eller en pose gode paranøtter. Dette er snop du kan spise med god samvittighet. Ikke vær så streng med deg selv, unn deg heller noe som er OK uten at du får dårlig samvittighet etterpå.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat