|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Tror talen i kveld gikk ok. Som den selvkritiske damen jeg e,r var jeg jo ikke 100% fornøyd med meg selv, det er jeg jo aldri, men jeg fikk masse positiv respons og applaus, de lo til og med av historiene mine, og flere sa etterpå det var veldig bra. Så det kan i alle fall ikke ha gått så altfor galt. Og så følte jeg meg ganske fin der jeg gikk i den rosa kjolen og sølvsandalene mine
Klart det gikk bra!! Du må tenke som en mann Bente. Hva hadde du sagt til deg selv da? Dette fiksa jeg fint; barneskirenn liksom. Bare spør meg; jeg fikser det meste. Vi damer er altfor veldig flinke til å være selvkritiske, pirke på hver eneste ting vi kan finne som kan pirkes på. og er det ikke noe som kan pirkes på så pirker vi på det og! Det må vi slutte med!!! Derfor sier jeg at vi må bli flinkere til å tenke mer som menn gjør. Så Bente; vær litt Bernt!
Det var morgenens oppmuntrende ord fra meg
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Jeg for min del sier det samme hver dag, men den gale viljestyrken ønsker lettvinte løsninger.
Hsr er fint, varmt og mye sol. Dere vet meg... Men går greit. Ikke nevneverdig brent, faktisk fått litt farge. Fått satt på litt hår også, men må justeres når jeg kommer hjem.
Doll: Forstår din frustrasjon veldig godt, og flere råd av alskens slag blir bare mer mas. Uansett hva du velger gjøre, kan du love meg at du blir her inne sammen med oss??
I dag er det en liten bursdag, og stille og rolig ved bassengkanten
Stor klem!
Heldigvis får vi stadig nye sjanser til å gjøre ting anerledes enn hva vi gjorde første gang. Så la den gale viljestyrken bre om seg; tenk hvor kjedelig du kan ha hatt det uten den? Jeg er klar over gyldne middelveier osv; men du skal ikke se bort fra at vi/andre uten samme diagnose som deg også har en gal gal viljestyrke. Jeg kunne fortalt deg ett par historier i alle fall
Så bra du har fått litt farge; denne turen gjør godt for D-vitaminlageret ditt og for hodet. Sol gjør noe med humøret vet du; masse sol gjør enda mer
Og du....du tror vel ikke for alvor at jeg hopper av denne tråden sånn uten videre? Nevnte jeg viljestyrke??
Og hvem har liten bursdag i dag - du??
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Sjøl våknet jeg med migrene i dag. Misunner de som mister migrenen med lavkarbo. Det gjelder visst ikke for et par av oss her inne..... Men dritt au. Etter heavy medisinering, er den på vei bort, kjennes det ut som. God dag til alle., uansett vær og føre. Nå skal jeg ta meg en tur i skog og mark !
God bedring til deg Sanna; jeg vet hvordan du har det vet du. Klem til deg Det er så godt å ha deg tilbake igjen
Og forresten så slo det meg i går at tråden heter "starter 1.juni - blir du med": vi hadde jo 3 måneders jubileum forleden dag - jeg forstår ikke - bare tre mndr?!? Det føles som vi startet 1.juni i fjor. Gratulerer til oss anyway! 
Sist redigert av Dollsine : 04-09-11 kl 10:38.
|