Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 09:47   #309
wahaj
Medlem

wahaj sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 36
wahaj er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

I morgen har jeg gått på Ketolyse i 3 uker (hvis man ser bort i fra én kveld med sprekk), og det er rekord for min del. Jeg har alltid klart to uker, så får jeg veldig lyst på noe, så blir det sprekk også klarer jeg ikke å komme inn i kostholdet igjen. Men denne gangen skal jeg klare det!

Har 9 mnds jubileum i dag (gift), teller egentlig ikke mnd, men vi har ikke gjort noe på noen av de andre, så da skal vi lage lasagne sammen i dag (lavkarbovis selvsagt), og prøve å kose oss litt. Vi er syke da, hele gjengen, så prøver å skaffe barnevakt for eldste (17,5mnd) så vi får slappet av litt. For fytti så slitsomt det er å ha en liten en som er høyt og lavt når man ikke er i form. Men men.

Hadde veiedag på fredag, da veide jeg 78,5kg (start 8.juli var 85,9) så jeg er fornøyd, det går iallfall nedover. Og jeg vil ha vekk mest mulig til dåpen til litja i begynnelsen av oktober.
Treninga er så som så, har fortsatt ikke kommet i gang. Skulle jo ha frisk start fra 1.sept, men så ble man syk da, så da måtte forandring i planene til.
Gleder meg fortsatt til å begynne på Elixia, da blir det mye trening

Åssen går det med dere andre? Fortsatt smertefritt, eller noen som kanskje skjesser på ting osv?

Forresten, hvis dere skjesser på is f.eks så har jeg funnet oppskrift på en kjempegod, kjapp og enkel en.

1dl fløte
1 egg
søtning
(mikser dette kjapt, jeg bruker stavmikser til dette)
frosne bringebær til det blir som softiskonsistens-aktig.
Kjempe godt, og ikke ulovlig :P

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat