|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Appelsinpiken: Veldig godt å høre at de ikke tror det er noe alvorlig, men det hørtes forferdelig vondt ut med de testene. Sender deg mange varme tanker og håper alt går bra
Dollsine: Skulle gjerne sittet og skravlet med deg i kveld, men var dessverre litt opptatt Det hørtes ut som om du har hatt en deilig avslappende kveld da, sove godt vennen
Tror talen i kveld gikk ok. Som den selvkritiske damen jeg e,r var jeg jo ikke 100% fornøyd med meg selv, det er jeg jo aldri, men jeg fikk masse positiv respons og applaus, de lo til og med av historiene mine, og flere sa etterpå det var veldig bra. Så det kan i alle fall ikke ha gått så altfor galt. Og så følte jeg meg ganske fin der jeg gikk i den rosa kjolen og sølvsandalene mine
Jeg dro imidlertid relativt tidlig hjem fra festen. HAN var der, og da slapper jeg ikke av og koser meg på fest, greit nok at jeg må jobbe sammen med han på kurs, det må jeg bare kunne håndtere, men feste med han har jeg virkelig ikke noe behov for..... Dessuten er jeg også kjempetrøtt, så nå kryper jeg til køys. Nattinatt
|