Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 22:52   #3318
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da tror jeg at jeg går og legger meg jeg. Her var det stille som en viss plass, og det hjelper ikke hvor mye jeg prater med meg selv Blir kjedelig i lengden lell det.

Jeg har vært alene i kveld, og nytt hvert minutt! Synes det er godt en gang i blant, så jeg har kost meg. Kroppen er godsliten etter 2 timers gåtur i dag; lenge side sist og tungt på karbokropp Skal ut og gå en tur i morgen formiddag og; blir vel enda tyngre da Noen som blir med forresten?

Knærne er elendige for tiden; så nå er det på tide å komme igang med styrketreningen igjen før det blir enda verre. Det er jo veldig bra å kjenne at styrketreningen hjelper, men får valgets kvaler når jeg har mer lyst til å gå en lang tur enn å være inne og trene.

Jeg har ikke peiling på hva vi skal ha til middag i morgen; siden jeg allikvel er ute av ketose vurderer jeg å lage noe av butterdeig, som jeg ikke har spist på evigheter. Heldigvis er det snart tomt med alt som frister, så fra neste uke er jeg på nedtur mot et minimum av kh igjen. Har bakt proteinbrød i dag, og fått i fryseren. Blir nok å spise litt den første tiden som en del av nedtrappingen.

Vi skravles vel i morgen tenker jeg; ønsker alle en riktig god natt så lenge

Svar med sitat