Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 14:15   #19
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Narkose, sårheling og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Jeg satser på å ikke være hjemme mer enn max en uke, men vi får se an formen..

Dersom du ber om å få Pinex forte i stede for Paralgin forte, vil du kunne unngå kvalme. Det røde fargestoffet i paralgin er den eneste forskjellen på de to, men mange blir skikkelig kvalme av det stoffet!
Ta smertestillende hver 4-6 FAST de første dagene/uken slik at du orker å være i moderat bevegelse. Dersom du planlegger å gå på skolen etter en uke, vil jeg anbefale deg å ta smertestillende fast da også. Lite gøy å besvime i klasserommet eller kaste opp på bussen!
Det er en relativt stor operasjon, så husk at noe hvile, mat og drikke er svært viktig den første tiden! *streng sykepleier*

Lykke til!