Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 13:37   #3313
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjæreste Appelsinpiken, håper å høre godt nytt fra deg snart, hold oss oppdatert

Nysgerrig nok: Tusen tusen takk - jeg skal prente de deilige ordene inn i hodet mitt og holde fast på dem i kveld så jeg føler meg ekstra bra

Dollsinemor: Håper du får en god tur ute i skogen. Veldig synd at det ikke fungerer, men hvis du føler du har prøvd alt og allikevel bare greier å stabilisere vekta, så kan det jo kanskje være en ide med mer moderat lavkarbo, slik at du slipper å både være strikt og allikevel ikke få de resultatene du ønsker, ja. Du må jo også tenke på hvordan du ellers har det best med kroppen din, føler det frisk osv, det er jo egentlig det aller aller viktigste

Nå har jeg vært nede og hentet noen blomsterbuketter jeg skal dele ut i forbindelse med talen i kveld. I tilleg har jeg hatt rassia i skuffer og skap. Kjolen jeg skal bruke er rosa. Jeg fant både noen smykker i rosa og sølv, samt sølvfargede høye sandaler og sølvfarget veske. Så da blir det i alle fall litt bling i kveld. Har glemt å kjøpe ny hold inn truse en størrelse mindre, så den lille kulen som fremdeles sitter igjen på magen, får bare være der..... Begynner å bli klar for å få dette unnagjort.....tror ikke jeg orker feste så mye etterpå i kveld, sov lite i natt. Maten tror jeg heldigvis er buffet - genialt, skal jeg noensinne arrangere noe som helst større selskap for folk, skal det heretter kun være buffet, slik at jeg aldri ender opp på å påtvinge noe mat til noen som helst vil unngå å spise de tingene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat