Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 09:42   #3305
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Tok tempen, og den var 35,0 grader, så ingen feber. Men er det ikke ved 35 grader grensen går for at kroppen regnes som for kald? Og det er jo ikke bra i det hele tatt med tanke på at kroppstemperaturen gjerne går opp i ketose. Huff...

Uff, trasig å bli så dårlig da! Men du, hvor tempet du? Hvos du tempet under armen eller i munnen må du nok legge til litt, jeg tror ikke det er veldig sannsynlig at du har en temp på 35 grader! Hvordan er det med deg i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Men.... de siste dagene har jeg rett og slett ikke giddet å passe på hva jeg spiser. Så vtallet fra vekta på mandag er sprengt Og ikke gidder jeg å bry meg heller... Kanskje fungerer ikke dette kostholdet for meg annet enn at jeg ikke legger på meg og har en bedre fungerende kropp? Hva vet jeg...

I kveld skal vi ha venner på besøk, men regner med vi skravles før det?

Så synd at du mister motet, Dollsine Det må være utrolig frustrerende å være så flink med maten uten resultater på vekta. Som du sier så fungerer jo kroppen bedre, kanskje det er nok?

Håper du koste deg MAX med rødvin igår, og allergitablett er helt lov hilsen søster Maria

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg må pugge tale...... i morgen skal den holdes..... Men først må jeg gjøre unna ett par småting på jobb, og så skal jeg ut og kjøpe litt "pynte-stæsj" til å ha på meg

Lykke, lykke til i dag! Jeg vedder på at det går kjempefint!!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Huuullluuuu !!
Hjemme igjen fra 32 grader til 14. Måtte sette på varmepumpa og fyre i ovnen !
Nå stuper jeg til sengs og gruer for å veie meg i morgen. GRØSS OG GRU !
Men lover å dele resultatet med dere.....

VELKOMMEN HJEM!!!!

God lørdag damer!

Her er det skikkelig høststemning i dag. Regnet siler ned, og jeg vurderer som Sanna å fyre i ovnen...Jeg gambler alt jeg har på skyfrihimmel i Mallorca om to uker!!

Denne uka har vært helt på tryne kostmessig...har ikke vært i mindre enn 3 bursdager og en klubb, og jaaaa, jeg vet jeg burde vært sterk og ikke spist, men jeg har visst smakt både det ene og det andre...

Faktisk går vekta litt nedover 300 gram! Og jeg kjenner jeg får litt dårlig samvittighet over den nedgangen, når f.eks Dollsine jobber ræva av seg uten resultater...regner med det er syklus betinget, for jeg er nett ferdig med tanta..

Ikke så mange planer i dag, bare kos med barna

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat