Godmorgen alle sammen - ønsker dere en deilig lørdag! Dollsine: Håper du ikke må betale for gårsdagens vin med hodepine i dag! Og ja, jeg skulle også gjerne gjort det Nyskjerrig Nok sier, lånt noen av de kiloene og hjulpet deg med å ta de av. Skulle ønske dette var så enkelt at det fungerte likt for alle og at det var en enkel "oppskrift" som bare kunne følges Nysgerrig Nok: Hehehe: Hoved-stæsjet mitt får bli min nyervervede midje - den vises godt fram i kjolen jeg har bestemt meg for å bruke Ok, så er det nok en del der som har smalere midje enn meg - men de har definitivt ikke oppnådd den på så kort tid og med den jobben jeg har lagt ned Resten får bare gå som det går, jeg kommer meg nok gjennom det på et vis...... Sanna: Velkommen hjem - ja, du vil nok savne varmen tenker jeg, det er virkelig blitt høststemning her i alle fall. Håper du har fått kost deg og slappet skikkelig av. Du trenger ikke gå på vekta i dag vet du - hvis du gir det en uke, så får du i alle fall vekk vannkiloene, og da vil det tallet du ser være mer reelt. Mye som skal fikses og ordnes i dag, men jeg skal ha en veeeeldig rolig start på dagen og jeg kommer nok innom innimellom og hilser på