|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Har klart å opprettholde det jeg begynnte på iallefall, men har ikke økt jeg da...
Jeg får i meg 1 ss Udo's, 1 ss tran og 2-3 ss cocosa hver dag.
Aner ikke om det har noen som helst effekt jeg, men siden jeg før ikke har tatt stort kosttilskudd, så kan det ikke skade iallefall.
Det jeg vet at det har gjort med meg hittil er at det har minsket matlysten enda mer... trodde ikke det var mulig. Jeg spiser altså så vanvittig lite i forhold til hva jeg har vært vant til
Og istdenfor å spise masse smør, får jeg i meg sunne oljer istedenfor... det må jo være en god ting?
I dag var jeg bare ikke sulten. Spiste litt i går kveld i 23 tiden tror jeg, våknet i dag tidlig og fikk sønnen min på skolen, var ikke sulten. I tillegg hadde jeg god tid og var stuptrøtt, så jeg gikk og la meg igjen etterpå.
Reiste på uni i 12 tiden med bare 1 ss tran innabords, fortsatt ikke sulten og skulle hjem i 15.30 tiden fortsatt ikke sulten..., men da spiste jeg lunchpakken så jeg ikke skulle ta den med hjem igjen uåpnet - syntes det ble litt dumt
Har spist en gang til i kveld, og drukket ca 2 L vann + fått i meg udo'sen og litt kaffe med fløte og cocosa og er stappmett på mine inntatte drøye 1500 kcal.
Hadde noen sagt til meg at jeg ville være mett på den mengden kcal for 3 mnd siden hadde jeg ledd....

|