Tusen takk for svar dere. Jo, tror nok dere har noen poeng her alle. Regner med at jeg er for streng med meg selv, men målet var at jeg skulle være det et par mnd for å ta av de 10 kg som har sneket seg på og som jeg ikke vil ha. Etterpå må jeg selvfølgelig finne et kosthold som passer meg. Men det er den viljestyrken som har hjulpet meg til å være overvektig i 20 år som ødelegger Det var virkelig den jeg skulle gitt et spark bak, slik at jeg glatt kunne klart meg på ketolysemat til målet var nådd. Jeg var treningsnarkoman som deg Ketoseprinsen før jeg la på meg, og det var vel brå treningsslutt som hjalp meg igang med fettsamlingen Skal ta meg en titt på RYP for å sanke noen tips. Takk. Og så er det der med "med måte". Jeg bokstavelig talt detter i godteskåla, klarer ikke å stoppe før det er tomt. Skulle ønske jeg ikke likte søtsaker, da hadde det vært så mye enklere. Men, men. Ligger på 74 kg nå og skal ned til 63-64 kg igjen før jul (aller helst i går), så jeg får bare begynne på ny frist igjen i morgen. Må jo innrømme at jeg føler meg mye bedre i kroppen uten alt det søte, men det er hjernen som spiller meg et puss. Ha en fin kveld.