|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Ikke bra Bente, ikke bra! Håper du varslet fra om at du ikke likte klipperesultatet? Og helst slapp å betale?? Det er lite du kan gjøre med det i morgen annet enn å overse det. Ikke la det ødelegge talen din og kvelden!
For øvrig er jeg sikker på at både du er mer enn pen både med den panneluggen og uten nok stæsj! Og at talen går så det suser. Jeg har nemlig et inntrykk av at du er litt perfeksjonist som liker å ha 100% (minst....) kontroll....
Her i gården er elefantene borte, steika i ovnen, potetene likeså. Sausen er laget, og den gratinerte squashen til meg selv avglemt. Så får det være i dag. Isen ble forsøkt laget, og avlyst - den maskina mi er elendig! Nesten uansett hvordan jeg tømmer kremen nedi så kommer det på kanten og vispen stopper. Tenker jeg leverer den tilbake jeg, og ønsker meg en ordentlig en med kompressor i julegave. Eller penger til å kjøpe meg en selv. Bakte et brød i samme slengen jeg holdt på ute på kjøkkenet (meeeget typisk meg) og håper det blir ok da. Snart spretter jeg vinflaska og sjekker om den er duganes Vurderer seriøst å ta en allergitablett først siden det jo hjelper på "dagen-derpå" symptomer
Vi skravles senere mine snupper!
Ja, jeg betalte for stripingen - den ble veldig bra, men jeg ga beskjed og betalte ikke for klippingen - men tenker meg nok to ganger om før jeg går på Nikita igjen Men får prøve å style den luggen så det ikke synes til den er vokst nok ut til at jeg kan få noen til å fikse på den....
Hihihihi - du tok meg litt på kornet der føler jeg........ på godt og vondt kan du vel si.....det er vel derfor jeg også blir så stresset når jeg ikke føler meg helt på høyde med situasjonen..... 100% kontroll jenta ja, det er nok meg er jeg redd.... -Men for maten sin del er det helt genialt, nå når jeg har knekt koden på hvordan dette virker på meg, er det bare å følge den 100% kontroll regelen min, så går det som det suser
Det er nok ikke bare din maskin som er sånn - jeg har mest lyst til å hive min ut vinduet
Håper middagen og besøket blir hyggelig og at dere koser dere masse - og at du greier å unngå vin-konsekvensene i morgen - sender deg en stor for å holde hodet i sjakk. Enten det får konsekvenser eller ikke så håper jeg du koser deg skikkelig med den vinen!
Jeg veksler mellom pcn, tvn og manuskriptet mitt her. Vet ikke hvor effektiv pugging det er egentlig, men noe går vel inn. Har akkurat sett på finalen i So you think you can dance - helt fantastisk, skulle ønske jeg hadde startet i ung alder så jeg kunne danse slik som de
|