Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 21:12   #2
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gi meg styrke!!

Hay!

Jeg hadde en planlagt sprekk(dum som jeg er), gikk opp 1kg. To dager senere var den kiloen borte. Du virker litt uheldig. De fleste som går over til vanlig lavkarbo og trener(VELDIG VIKTIG DA) kan skeie ut en gang i blandt uten at det har altfor mye å si. Selvsagt går det tregere, men la oss si du spiser sundt 6 dager i uka og dårlig 1 dag, og du trener flere ganger i uka så burde det alt i alt peke nedover på vekta. Sikker på at du får i deg nok proteiner når du trener så kroppen forbrenner fettet og ikke muskla?

Jeg var treningsnarkoman før jeg ble feit og var utrolig opptatt av kosthold på den "gode gamle måten", spis sundt og tren masse. Og jeg spiste burger hver uke og drakk øl hver lørdag, og det gikk kjempebra fordi jeg trente riktig og variert. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en titt på Reach your potential(RYP), https://www.tn.no/support/forum .
Der er ikke lavkarbo noe som vil passe deg, da man faktisk trenger en god del karbohydrater for å ha en variert trening som både forbrenner fett og skaper muskler. Dog jeg regner med det første er det viktigste, det justerer man. Har du en smartphone kan du laste ned app som gir deg instrukser på hvordan du gjør det. Det er flere forskjellige programmer, evt Ekstrem forbrenning og navnet sier seg selv. Jeg brukte dette før jeg starta på ketolyse og gikk ned 15kg på 2mnd og følte meg ultrasprek, så brakk jeg beinet og fjerna mandla etter beinet var grodd. 12 uker uten trening og jeg gikk opp masse og klarte ikke fokusere på det igjen.

Langt og teit innlegg dette her. Jeg har gått ned mange kilo med ketolyse nå, men jeg har vansker for å se for meg at jeg klarer å leve et normalt liv som gir deg tillatelse til å skeie ut en gang i blandt og kose seg på ferie når man går på lavkarbo. Virker som folk skeier ut da, f.eks en uke eller to i syden, så er det PINESEGSLANKEHELVETE i 2mnd for å komme tilbake der man var.

For å være ærlig virker det mye bedre å trene og spise rent kjøtt, grønnsaker og karbohydrater for å mate musklene. Nå blir jeg nok slakta her på forumet, men jeg har i alle fall alltid sett for meg at et liv fyllt med variert trening og husmannskost er et bedre liv enn å leve på lavkarbo hele livet. Men all kreditt til lavkarbo og ketolyse, det er en utrolig bra kickstart og gir motivasjon som bare det.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat