Ikke bra Bente, ikke bra! Håper du varslet fra om at du ikke likte klipperesultatet? Og helst slapp å betale?? Det er lite du kan gjøre med det i morgen annet enn å overse det. Ikke la det ødelegge talen din og kvelden! For øvrig er jeg sikker på at både du er mer enn pen både med den panneluggen og uten nok stæsj! Og at talen går så det suser. Jeg har nemlig et inntrykk av at du er litt perfeksjonist som liker å ha 100% (minst....) kontroll.... Her i gården er elefantene borte, steika i ovnen, potetene likeså. Sausen er laget, og den gratinerte squashen til meg selv avglemt. Så får det være i dag. Isen ble forsøkt laget, og avlyst - den maskina mi er elendig! Nesten uansett hvordan jeg tømmer kremen nedi så kommer det på kanten og vispen stopper. Tenker jeg leverer den tilbake jeg, og ønsker meg en ordentlig en med kompressor i julegave. Eller penger til å kjøpe meg en selv. Bakte et brød i samme slengen jeg holdt på ute på kjøkkenet (meeeget typisk meg) og håper det blir ok da. Snart spretter jeg vinflaska og sjekker om den er duganes Vurderer seriøst å ta en allergitablett først siden det jo hjelper på "dagen-derpå" symptomer Vi skravles senere mine snupper!