|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Hei! Takk for omtanken Bente! Jeg har faktisk valgt bort kveldsaktiviteter den siste uka, og heller tatt det med ro. Selv om jeg ikke har lagt meg 
I dag dro jeg tidligere fra jobb, det liker jeg å gjøre når jeg kan, og spesielt etter noen litt mer hektiske dager enn andre.
Men.... de siste dagene har jeg rett og slett ikke giddet å passe på hva jeg spiser. Så vtallet fra vekta på mandag er sprengt Og ikke gidder jeg å bry meg heller... Kanskje fungerer ikke dette kostholdet for meg annet enn at jeg ikke legger på meg og har en bedre fungerende kropp? Hva vet jeg...
I kveld skal vi ha venner på besøk, men regner med vi skravles før det?
Godt å høre at du fikk dradt hjem litt tidligere og får slappet litt av etter en slitsom uke.
Du får konse på maten når du har overskudd til det. Kanskje du er en av dem som må leve kaloriredusert for å gå ned i vekt, Dollsine, og det er jo litt tungt, så da må du jo ta en vurdering på om du synes det er verdt det... 21 kal pr kg kroppsvekt er det Torkil sier en skal ta utgangspunkt i dersom det ikke regulerer seg inn av seg selv over tid. Når jeg sjekker, så ser jeg at det har regulert seg inn slik at jeg ikke ligger så veldig mye over det, men det har på en måte gått av seg selv uten at jeg har tenkt noe over det
Håper du får en kjempekoselig kveld med venner! Jeg må pugge tale...... i morgen skal den holdes..... Men først må jeg gjøre unna ett par småting på jobb, og så skal jeg ut og kjøpe litt "pynte-stæsj" til å ha på meg
|