Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 14:27   #6
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Irritabel tarm?

Før jeg begynte på ketolyse hadde jeg bestandig svært løs avføring og mye gass i tarmen. Det jeg spiste da som jeg ikke spiser nå er nutrilettbar, epler og pærer. Nå på ketolyse har jeg hard avføring. Jeg forsøkte å spise en pære etter et år uten og fikk ekstremt mageknip av det, så det tør jeg ikke igjen. Jeg skal forsøke med eple, men siden jeg har spist usedvanlig mange epler i mitt liv kan jeg ha oppbygd en intoleranse for det som gjør at jeg får usunn fordøyelse. Er det noe du selv har spist for mye av? Mamma ble intolerant for melkeprodukter etter et halv år med 5 dl yoghurt daglig. Og så mye brød mange spiser er det ikke rart man reagerer på det heller. Jeg ble selv mindre urolig i magen da jeg kuttet ut korn, men den løse avføringen forsvant ikke før jeg sluttet med frukt (og nutrilettbar). Både meget sukker fra frukt og sukker fra nutrilettbaren kan ha vært årsaken, tenker jeg. Tenk, et slankeprodukt med vanlig sukker i! Det er tullball det. Nei takke meg til ost

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat