Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 00:07   #59
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sønnen vår på snart 4 år biter.....

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Heldigvis har vi en lov som beskytter barn fra må bli slått og bitt av voksne her i landet.
Dere som sier dere ville ha bitt eller slått tilbake, hadde dere turt å gjøre det foran folk fra barnehagen eller barnevernet?
Jeg vet iallefall at jeg hadde reagert veldig om noen foreldre i min bhg hadde gjort noe sånt.

Jg hadde turt det ja, for det ville sett mye mer uskyldig ut enn det jeg tror du forestiller deg. Jeg ville lagt vekt på forklaringen med ord, ikke vært sint og spurt om han er klar over hvor vondt det er å bli bitt. Sønnn min sluttet å bite da jeg lot han få kjenne fordi han ble nysgjerrig siden han faktisk ikke visste. Ikke undervurder unger. De skjønner om vi forklarer ordentlig. Jeg driter i om du er pedagog aldri så mye. Dette handler om menneskelig kontakt, og alle har følelser og hjerte de kan kjenne etter hva som er riktig ved hjelp av.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat