Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 22:17   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store mengder vann er skadelig

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hmm - må tenke litt etter....Jeg er nok tørst. Blir veldig tørr i munnen og føler meg ikke vel hvis jeg ikke får nok å drikke.
Og ja - det var meg som klaget over prikking i leppene.....kan det at jeg drikker så mye ha noe med å gjøre ja.....

Var nettopp hos legen og ba dem ta en full sjekk m alle nødvendige blodprøver og alt var fint var tilbakemeldingen jeg fikk......men det er ikke sikkert de målte salter da....

Er ikke alltid elektrolytter er en del av de vanlige blodprøvene, nei! Da de begynte å måle mine før sommeren hade det ikke vært gjort på 5 år og det var som en del av et prosjekt på treningen.
Det ble tatt masse prøver fordi jeg har såååå lett for å få kramper og brått hadde jeg for lav fosfat, D- vit, magnesium og for høy kalsium!
Men ikke i samme prøve, nei, det var forskjellige prøver enten som kontroll, tillegg eller pga noe helt annet tatt et annet sted!
Ved siste prøve var ingen ting for lavt, bare kalsium bittelitt for høy!
Og jeg drikker 1.5- 2l pr dag, MAX!