Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 22:07   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Store mengder vann er skadelig

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg drikker mye i løpet av dagen, alt i alt er jeg nok over 5 liter.....tror nok at det er nærmere 6 liter. Jeg er blitt avhengig av å ha noe å drikke med meg overalt, føler jeg er konstant tørst. Går og smådrikker av Imsdalflasker hele tiden, klarer meg ikke uten det kvarteret det tar meg å kjøre til jobb engang....

Klaget ikke du nettopp over prikking i leppene etc?
Kan ha sammenheng med at du skyller alle salter og mineraler ut av kroppen din i stort tempo!

Er dessuten helt sikker på at det du sier er helt riktig: at du har blitt avhengig og føler deg tørst, ikke at du faktisk er reelt tørst og faktisk trenger å drikke så mye med den "lille" kroppen!