Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 21:13   #3290
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ingen aktivitet i kveld heller - ja,ja, jeg får prate litt med meg selv da

Jeg må bare fortelle dere at i dag har jeg spist lavkarbo pizza som jeg kunne spise med hendene. Bestilte pizzabunnen på lavkarbohuset.no. Det blir en ganske tynn bunn, men den er sprø, kan spises med hånden, er hverken eggete eller svampete. Så denne kommer jeg til å lage flere ganger. Var ganske klissete og vanskelig å få utover platen, smøres veldig tynt utover, hever seg litt, hvis man vil ha tykkere bunn kan man kanskje velge å ikke smøre utover hele platen. Det er 4,1g karber pr 100g ferdig pizzabunn, totalt beregnes bunnen ferdig som 250g, og jeg spiste en fjerdedel av pizzaen med masse fyll og ost på, og da var jeg strappmett Veldig glad for å ha oppdaget et brukanes lavkarbo alternativ til pizza altså!!!
De selger også lavkarbo brød, med kun 1.9g karber pr 100g, så mye bedre for oss enn det brødet fra Mølleren dere snakket om før i dag. Jeg savner ikke brød så veldig, så jeg har ikke bestilt enda, men tenkte jeg skulle prøve ved en passende anledning om det kanskje kunne være noe til feks tapas anledninger
Jeg har også kjøpt lavkarbo pasta, men den har jeg ikke fått sjekket ut enda, rapport kommer så snart jeg har testet

Det her liker jeg at du sier! Jeg savner ikke brød (joda, noen ganger så gjør jeg jo det. Men jeg av erfaring at brød smaker mel, og mel smaker ikke godt). Men jeg savner absolutt pizza, og pizzafyll alene er jo litt kjedelig. Skal bestille denne pizzabunnen straks. Herlig å kunne ta med seg som lunsj på skolen. Så kan de andre sitte der med de svette gulostskivene på "grove" brødskiver som er fargelagt med sirup. Jeg kan spise pizza og vite at jeg spiser helt riktig. Det gjelder dere også, altså!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat