Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 21:09   #3289
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så stille det er. Nesten så man kan se støvballene fly over skjermen.

Blodgivingen gikk fint. Har alltid blitt litt svimmel og sånn, så tok det veldig rolig etterpå. Satt i 15 minutter før jeg reiste meg (selv om jeg egentlig bare måtte sitte stille i 10), og når jeg kom ut, så fant jeg meg en benk i sola og satt der litt før jeg gikk bort til trikken.
Var litt sliten når jeg kom hjem, så jeg la meg i sofaen litt og slappet av. Gikk en halvtimes tid, og jeg ble sulten, så jeg gikk på kjøkkenet for å lage mat.

KABOM!!

Ble plutselig kjempesvimmel og holdt på å besvime. Måtte finne meg en stol og sitte på, men det hjalp ikke i det hele tatt. Endte med at jeg skrudde av alle platene og gikk inn på hybelen litt og la meg. Det hjalp litt, men måtte jo ut og hente maten min. Endte med at jeg satt på stolen ved komfyren og lagde mat sittende. Tok sats hver gang jeg måte reise meg opp for å pakke vekk restene av maten, og når jeg skulle finne frem bolle å ha maten i. Tok 10-15 sekunder fra jeg reiste meg opp til det svartnet for øynene mine. DET er stress. I tillegg føltes det som om jeg hadde feber. Når jeg kom inn på hybelen (med maten min) så måtte jeg ta av meg alle klærne for det var så sykt varmt. Sikkert pga feberfølelsen. Tok tempen, og den var 35,0 grader, så ingen feber. Men er det ikke ved 35 grader grensen går for at kroppen regnes som for kald? Og det er jo ikke bra i det hele tatt med tanke på at kroppstemperaturen gjerne går opp i ketose. Huff...

Fikk kjæresten til å komme bort, men da var (heldigvis) det værste over. Vi tok en kjøretur og han spanderte drikke sånn at jeg fikk tatt jerntabletten jeg fikk fra blodbanken. Jerntabletten er en kapsel med pulver inni.
Det var så rart, for noen minutter etter at jeg tok den, så kjente jeg en slags kribling i magen. Jeg er sikker på at det jeg kjente var at magesyren hadde tatt knekken på beholderen rundt pulveret og at pulveret blandet seg med "meg" og gikk ut i kroppen.

Nå er formen veldig mye bedre, og føler egentlig bare en slags trykkende hodepine (men det kan være regnet og sin skyld).

Hvordan har deres dag vært i dag?

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat