Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-04, 15:31   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hei vennen! Ville bare gi deg en klem og si at jeg føler med deg!
Det er så fortvilende å ikke bli hørt... Det er liksom ekstra dumt når det er svigers også... jeg føler det er lettere å si ifra til mine foreldre en svigermor... Men det er vel naturlig...

Jeg har etter mye vurdering og frustrasjon kommet frem til at det eneste som kan hjelpe er å gjøre seg selv skikkelig upopulær og si ifra i klartekst, og i tillegg handle om det ikke blir tatt til etteretning...

Elian: Så godt å høre at det er flere som tenker at de må få mar først!

Magdalena: ja, ikke sant det er tydelig hvordan de reagerer på sukker??? Det er bare så morsomt hvordan de som vil fylle på dem sukker lukker øynene for dette og harnakket påstår at det der,- det er vanlig oppførsel hos barn... (som om de kjenner barnet bedre enn foreldrene også...)

Nille: Du blir en flott bestemor du!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat