Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 16:34   #3287
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God ettermiddag alle sammen! Jeg har sittet i møte på jobb hele dagen i dag, så har ikke rukket innom før nå. Da var det koselig at det i alle fall var litt å lese seg opp på. Ja, jeg syns også det har vært stille her i det siste. Nå er det jo travlere når hverdagen kommer, så litt naturlig er det vel. -Men kanskje er det kanskje noen som sliter litt med motivasjonen også???? Hvis dere leser: Husk, hvis det er litt vanskelig så trenger en hjelp og støtte mest!!! -Og her inne er det masse av begge deler

Appelsinpiken: Åååå jeg elsker den humoren din....syns jeg ser dem nekte å ta imot blodet ditt pga ketose

MariaB: Mallorcatur tilgode.....mmmmmm det hørtes bare fantastisk deilig ut altså. Egentlig genialt å vente med ferien til litt utpå høsten - benytt sjansen nå før ungene begynner på skolen

Nysgjerrig Nok: Ja, ble både tapas og kake. Jeg synes det er genial mat når du har både lavkarbo og høykarbo folk blandet, da serverer du litt baguetter til dem i tilleg til den "ordentlige" maten, så er alle happy Kaken var egentlig veldig enkel å lage, bare følg oppskriften til Pruttis du. Jeg har forresten mere igjen i kjøleskapet, så jeg vet hva det blir til kaffen i kveld

I kveld skal jeg baaaaare late meg, kjempesliten etter å ha sittet og presentert og ledet et møte i åtte samfulle timer. Ikke ble vi ferdige heller, så vi fortsetter i morgen tidlig....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat