Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 14:26   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er tilnærmet gratis å kastrere hannkatter. I alle fall hos dyrlegen jeg har kastrert våre hos. 200 kr per katt. Sterilisering av hunnkatter er mye dyrere da siden det innebærer operasjon. Det er vel ca 1500 kr for sterilisering av hunnkatt.

Jeg fikk katta kastrert på veterinærhøyskolen her i Oslo, og det skal være av de billigste i byen. Jeg betalte 750 kroner, og det inkluderte id-merking. Så veldig billig er det ikke, ikke i forhold til at det fødes så unødvendig mange kattekull at man nærmest får dem slengt etter seg. Men det var verdt hver krone! Her jeg bor kryr det av bakgårdskatter!
Jeg vet at katta mi mest sannsynlig ville blitt avlivet om jeg ikke hadde tatt han til meg. Faren i familien var prinsipielt motstander mot å ta fra familiens store stolte skogskatt manndommen hans ... Han var lege, og burde vel ha kunnet legge sammen to og to når de i tillegg hadde en hunnkatt. Jaja.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat