|
Grønne prikker
Jeg må bare skrive dette til dere som har vært så søte og snille underveis, og stilt opp med både oppmuntringer, motivasjon og gode råd.
Jeg har visst ikke vært flink nok til å sette meg inn i dette med grønne prikker og forskjellen på tilbakemeldinger som quick reply, private meldinger, profilmeldinger, ryktepoeng, vurderinger av innlegg og +1, men det vil ikke si at jeg ikke har satt pris på hver kommentar!!
Jeg skal sette meg bedre inn i det, for det er noen som jeg gjerne vil se flere grønne prikker på for eksempel, og jeg ber om unnskyldning for at jeg ikke har vært flink nok til å påvirke det, men det er vel den vektskålen?
Men til dere som ikke har fått sånne direkte tilbakemeldinger, så vit at jeg ikke har tatt noe av støtten for gitt.
Jeg har bare ikke satt meg godt nok inn i det ennå.
Jeg ga noen egne grønne prikker til Lille Trille så lenge, for hun har sagt så mye koslig og følger så mye opp, og synes absolutt ikke at hun bare skal ha en, og samtididig som jeg skal bli flinkere til å bruke systemet gir jeg noen ekstra grønne prikker til dere andre som har vært så søte underveis både med tilbakemeldinger til meg direkte, og ved personlige og morsomme innlegg dere selv skriver.
.................................................. ........ til dere!
Ha en super dag!
|