|
Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)
tenkte jeg kunne skrive inn her hva jeg spiste i går, enten for inspirasjon for andre, eller for kanskje få tilbakemeldinger på om det er noe jeg burde endre.
frokost: 2 lavkarbolapper med kaviarmix på den ene, og italiensk salat m/kjøtt på den andre. et halvt glass skummet melk.. innså i går at d ikke var bra 
Lunsj: var på kafe, og der fikk jeg en omelett med ost og skinke, pluss litt salat og rømme ved siden av. 1 glass cola zero (min store synder)
mellommåltid: en bar fra Fedon tror jeg det var. Cappachino eller noe sånt. Ble anbefalt den på helsekost. 1 lite glass cola zero igjen..
middag: hjemmelaga kyllingburger og blomkål i ostesaus. DEILIG! fant opp sausen i går, og d er ikke siste gang jeg lager den 
kvelds: 1 rugsprø knekkebrød med majones og graddost.
snaks: drakk en iskaffe i går. Havnet jo langt under 100 karbs iløpet av dagen, men bare iskaffen inneholder over 30g! sykt!! blei sååå dårlig i magen etter iskaffen. Tror magen nå er vant til å IKKE få sukker jippi!! 
Har litt panikk for vekta, og har ikke veid meg siden fødselen til min lille, men merker nedgang på klærne, de er ikke så trange lengre