Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 21:08   #637
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg hadde fått en pakke som feilaktig hadde havna på feil postkontor til tross for korrekt og tydelig adresse på pakken, og ba de sende den til mitt riktige postkontor. Pakken kom aldri fram!! Tenk å bli borte mellom Grorud og Nordstrand. Det hadde jeg ikke ventet av Norge. Når den klarer å komme fra Anerika(ebay-kjøp) men ikke innenfor Norge og e'n by begynner jeg å lure.

Posten norge er helt utrolig.. ikke er vi store landet heller, så det er rart det skal være så vanskelig. har hatt utrolig mye problemer med innlands post, så om det er mulig så møter jeg opp til mottaker personlig framfor å sende via post, evt bruke internett. Men når det er snakk om en pakke blir det straks verre å sende via mail

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg har alltid trodd det var i sammenheng med tykkere hud ifm soling. Men huden min er fetere nå ( ikke negativt fet, bare fetere enn tørr) og det setter jeg i sammenheng med mer fett i kosten + udo's + triomega. Jeg tror, men det betyr ikke at jeg vet.

Ja det er nok en sammenheng da huden herdes av solen. Men jeg sier bare at det ikke er tilfellet med meg nå siden jeg ikke har vært i solen Jeg tror det er oljen som har grunn i det til syvende og sist, for jeg tror det er ny, fersk hud etter alle forandringene den har vært igjennom de siste ukene. Har herlig hud nå, som er god og feit, det er svært sjeldent at jeg trenger å ha på lotion eller annet fuktighetsgivende.

Jeg lurte litt på en ting, til dere som går på både udo's og cocosa. Er dere mer oppblåst med det enn ellers? Jeg er blitt skikkelig oppblåst etter at jeg begynte å ta cocosa igjen, og jeg tar Udo's som vanlig.. forstår ikke helt hvor det kommer ifra..

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat