Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 19:15   #632
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Jeg har plutselig fått tørr hud... Som om jeg er dekket av mel. Skjønner ikke det med UDOs og Cocosa i systemet. Og hvorfor nå?

Kan ellers melde at livvidden har gått fra 102 til 97 siden oppstart på UDOs.

Jeg har hatt en runde med hudfelling nå - ikke tørr, men "svettegrimer" (som på hester for de som er kjent med sånt) etter dusjen når jeg skrubber med håndduken. Det har jeg forøvrig hver høst en viss periode etter at solingssesongen er over. Jeg tilskriver det mindre behov for tykkere hud (mot sola) og dermed skrelling. Det samme skjer ca 1 måned etter solferier.