|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Appelssinpiken: Denslags frokoster er nettopp grunnen til at sønnen min elsker dette kostholdet - en tenåringsgutt kan definitivt ikke få for mange middager i løpet av dagen har jeg funnet ut Du høres ut som du stortrives med kosten, deilig å høre, det gjør jeg også, har funnet min rytme med maten og trives veldig godt med den!
Nysgjerrig nok: Tusen takk for sympatien Har kommet meg igjennom dagen, og kjenner at jeg blir sterkere etterhvert, nedturene er ikke like dype og langvarige nå som de var i vår, helt klart
Mel er så definitivt ikke noe å savne, nei, smaker ikke godt og lager gørr i magen - like greit å være foruten!
Tror glukosesirup fungerer på samme måte som sukker - er gjerne ikke store mengdene en får gjennom en slik maskin, men uansett greit å være klar over, slik at en kan gjøre sitt eget valg - er så mye "skulte karber" i alt mulig, så er en litt vanskelig labyrint noen ganger.
Nå er jobb dagen straks over. Skal hjem og lage i stand litt forskjellig tapas til middag. Datteren min og kjæresten hennes kommer og spiser med meg og sønnen. Må nok steke noen baguetter i tillegg til lavkarbomaten, slik at kjæresten hennes blir fornøyd. Han vil ikke vite noe av å leve lavkarbo, selv om datteren min har lagt om til et moderat lavkarbo kosthold Ha en fin ettermiddag, vi prates i kveld!
|