|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg vet ... Det skal ikke være lett! For hadde vi hatt et optimalt dyrehold, hadde det nok heller ikke vært nødvendig å måtte ta oljer som gjenbalanserer fettsyreinntaket, tenker jeg ... Men man må jo bare gjøre det beste ut av det. Når jeg blir rik, skal jeg selvfølgelig kjøpe en gård og ansette folk til å drive den sånn at jeg er selvforsynt på alle typer kjøtt, egg, grønnsaker, urter unt so weiter, men i mellomtiden får jeg bare optimalisere ting som best jeg kan ...
Jeg er forøvrig evig lykkelig over at jeg har en far som er elgjeger, som er en godt etablert del av et ganske så dyktig jaktlag, ikke minst, så jeg får jo en fair share elgkjøtt nå og da. Det er jo enda noe!
Ingen i min familie er jegere. Min bestefar pleide å nekte folk å jakte i skogen hans. Elgen skulle få gå i fred. Haha. Farfar lot folk jakte og fikk kjøtt i retur. De er jo ikke i live lenger... vi har noe hjort i fryser, men det holder liksom med noen ganger i året - blir fort lei av vilt... . Ja til masse penger og gård som noen andre driver for meg.