Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 11:59   #619
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Takk, Photobscura. Jeg tenkte ikke på den biten at det som "kjøttet" har spist ikke er optimalt selv om jeg burde gjort det. Fytti, det er altså sååå mye å ta hensyn til og tenke på når man ønsker å få et mest mulig optimalt kosthold. Det er jo ikke bare å stikke på butikken å kjøpe kjøtt av dyr som har gått på beite hele sommeren og er fulle av det riktige gresset. Får gjøre som en lenger nedi her - kjøre land og strand rundt og finne gårder som selger det rette kjøttet eller bare kjøpe vilt fra lokale jegere. As if....

Jeg vet ... Det skal ikke være lett! For hadde vi hatt et optimalt dyrehold, hadde det nok heller ikke vært nødvendig å måtte ta oljer som gjenbalanserer fettsyreinntaket, tenker jeg ... Men man må jo bare gjøre det beste ut av det. Når jeg blir rik, skal jeg selvfølgelig kjøpe en gård og ansette folk til å drive den sånn at jeg er selvforsynt på alle typer kjøtt, egg, grønnsaker, urter unt so weiter, men i mellomtiden får jeg bare optimalisere ting som best jeg kan ...
Jeg er forøvrig evig lykkelig over at jeg har en far som er elgjeger, som er en godt etablert del av et ganske så dyktig jaktlag, ikke minst, så jeg får jo en fair share elgkjøtt nå og da. Det er jo enda noe!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat