|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av ketto, her.
Hvor lang tid tar det før dere merker store forskjeller?
Jeg har ikke minket noe hverken på cm eller kilo. Men lurer på om magen har trukket seg litt oppover. Den kan gjøre det uten at cm forsvinner? Synes "henget" er noe mindre.
Kommer til å fortsette dette for å gi det noen mnd. Og håper at jeg slipper sprukne og tørre hender på vinteren.
Jeg er nå oppe i 4 gode ts cocosa og 3x15 ml av udos.
Jeg har lest store deler av tråden, men husker ikke hvor lenge du har tatt oljen. Jeg spiste den i flere år tidligere. De jeg kjøpte av pleide å si at huden vil være det siste du merker det på. Man heles gjerne fra innsiden og ut. Da tok ikke jeg kokosolje, kun udo's og målet var å få mindre smerter i ankelleddet som var skadet... Det tok 3-4 uker før jeg merket bedring på skaden, og bedring ble det.
Den kombinasjonen av oljer/fett som jeg skrev om i innlegget mitt over har muligens gjort at jeg har hatt mye bedre hud. Merker det særlig på hendene som har blitt litt tørre med litt eksem med jevne mellomrom. Har ikke hatt det siden i vinter tror jeg det må være. Det sagt - jeg har fjernet alt amalgam fra tennene i vår også. Amalgam kan gi eksemplager... så jeg har altså eliminert en utslipsskilde når det gjelder den giften. Hva som måtte finnes igjen rundt i kroppen er jo en annen sak.. Bare nevner det siden jeg sier at det muligens er oljer som har gjort meg bedre. Det kan være kombi av oljer og amalgamsanering. Hva vet jeg og samme kan det være bare man blir bedre?