|
Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Så omtenksomt av deg å opprette en brukerkonto her bare for å fortelle oss at noe som ser ut til å ha effekt på flere ikke funker! 
Jeg leste inne på linken og der har en som representerer Udo's tilbakevist påstandene, så den linken kan jeg likevel like. 
Jeg brukte Udo's i flere år inntil for noen år siden og det hjalp etter noen ukers bruk betraktelig på en ankelskade som jeg virkelig slet med. Det var min motivasjon for å ta den da. Noe magefett var den gang ikke noe problem - det var før jeg fikk tre barn. 
Jeg ble vel egentlig ganske lei av den oljen og har ikke kommet igang med den igjen og den harsknet før jeg fikk brukt den opp når jeg prøvde halvhjertet å komme igang sånn med ujevne mellomrom. Det at den harskner fort er litt av grunnen til at jeg sitter litt på gjerdet nå også. Dessuten tar jeg allerede "fermented cod liver oil" http://livesuperfoods.com/blue-ice-r...liver-oil.html. Dvs en fiskeolje som ikke er varmebehandlet, men gjæret for å ta vare på de naturlige vitaminene som er i oljen. Og jeg tar min dose kokosolje flere ganger om dagen, samt tre kapsler med nattlysolje (=3 gram) daglig. Nattlysolje inneholder altså omega 6... Jeg spiser ingen andre kilder som gir omega 6 slik som man i vanlig norsk kosthold risikerer å få for mye av... Spiser egg daglig da.. økologiske om jeg får tak i. Det er kanskje noe omega 6 i de også ? I tillegg har jeg bestilt igjen "smørolje - X-Factor Gold High Vitamin Butter Oil" som er rik på CLA bl.annet http://livesuperfoods.com/x-factor-h...utter-oil.html (ja - disse oljene er steindyre, men veldig drøye i bruk, siden man bare trenger ca en halv teskje daglig).
Jeg lurer i grunn på om det har noe for seg å ta Udo's når jeg allerede spekker "dietten" min med alle disse andre oljene?
Spiser foresten også mye meierismør, men det føles litt vel dødt i forhold til de ovennevnte og teller liksom ikke inn her. En anelse olivenolje blir det også, men ikke mye.
Noen som har peiling og som vil svare meg? Skal jeg starte ny tråd kanskje?