|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hehe - midt i nattet dukket dere opp liksom.
Bente: Du har min fulle sympati altså. Både for de 4 timene og for at du må tilbringe de med han i den settingen. Mental og fysisk trening - tenk på hvor sterk du blir. 
Dollsine: Jeg pleier å bo på SAS hotellet pga av gode avtaler der, men har også bodd på The Square (på Rådhusplassen) og noe som jeg tror het "43" (husker ikke helt, men det het noe med et tall). Liker meg i nærheten av Strøget jeg da, sparer en masse i taxi på å betale litt mere for å bo sentralt. Har hørt at det er flere billige hoteller ved stasjonen, som også blir ganske sentralt - MEN hvis jeg var deg ville jeg styrt unna Istegade.
Appelsinpiken: Høres ut som en fortreffelig frokost!! Jeg dyttet i meg knekkebrød som vanlig, fant "lavkarbo" peanøttsmør i Køben - som jeg plasserte oppå et tykt lag med meierismør. Nammis!!
I går lot jeg meg innvilge en tortillalompe til tacoen - YUK - det smakte jo egentlig mel. Også får jeg sånne rare prikkinger i hele munnhulen etterpå - sånn som man får når man har puttet alt for mye bakepulver i en oppskrift. Ekkelt! Men det var ok i forhold til å avlive "fantasien" om at det sikkert ville smake helt himmelsk. En ting til som ikke frister lengre. 
|