Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-11, 21:58   #31
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ferdig slanket og fortsatt på streng lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel - kålrot, løk, neper og mais er ikke sterkt farget iallfall. Ikke eple heller.

Mine tenner ble ganske bra etter jeg sluttet med sort te og gikk over til grønn. (Men ja, det blir litt misfarging av det - som tannlegen tjener noen kroner på 2ggr årlig.) Og jeg spiser tomat, paprika og rødbeter.

Jeg satser på blomkål og andre hvite grønnsaker, og skulle jeg ha lyst på fargerikere saker må jeg vel skylle munnen straks jeg har spist....

Hos tannlegen: Er dette bleking, eller bare pussing?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

bstemamma; det er godt vi er flere, og jeg tenker det beste er å spise litt mer karbohydrater for å se om vektnedgangen stanser, og at det er viktig at karbohydratene ikke trigger noe som kan få en til å få dårlige vaner. Jeg starter forsiktig med gulrot og nøtter. Du har forsøkt med epler? Det skal jeg også hvis jeg ikke stopper i vektnedgangg. Et eple om dagen ser jo veldig sunt ut Og jeg tenker på å spise litt kikerter sammen med torsk eller kylling, mange typer nøtter og alle typer grønnsaker. Jeg tror det blir sunnere enn det jeg har spist det siste året.

Jeg spiser allerede nøtter og mandler...det har jeg gjort gjennom hele slankeprosessen....

Jeg har innført eple og en potet og allerede nå kjenner jeg at jeg muligens må stoppe opp og tenke meg om...har blitt så rolig og tenksom denne uken som har gått siden innføringen av disse to matvarene at jeg kjenner meg snart ikke selv igjen.... Har ikke gjespet så mye på hele det siste året som jeg har gjort siden nattpoteten ble innført for en uke siden....helt løyent hele greia.....

Men vektnedgangen har ikke stanset..........!

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat